Dimineaţa de după..., comedie în patru personaje, este o piesă de public, un blockbuster (preluând un termen din industria cinematografică ce cataloghează o producţie de succes), o piesă comercială, pe gustul publicului, dar şi o farsă, pentru că, simultan, satirizează gustul publicului, superficial, avid de satisfacţie imediată, un exemplu perfect pentru o generaţie marcată şi definită de consumul media, ce vine la teatru „ca la un parc de distracţii”, cum plastic descria mai mult sau mai puţin exact David Mamet profilul spectatorului contemporan.
Peter Quilter, el însuşi performer la un moment dat, cunoaşte interesele şi capriciile spectatorului din epoca digitală: maşini rapide, gadget-uri, conexiuni rapide, suprimarea distanţelor şi a convenţiilor chiar şi la nivel personal.
Dimineaţa de după... debutează ca un clasic one night stand: Toma se trezeşte într-un pat străin, alături de o necunoscută, după o seară la cinema combinată cu
Citeste tot pe
Revista Ramuri