Piese de Stefan Peca

5 minute miraculoase în Piatra Neamţ
Situatii limită, scăpate de sub control, singurătate, inadaptare, dependentă, rutină, sacrificiu, neputintă, disperare – o lume inspirată de realitatea imediată. O asumare si o reinterpretare a rutinei specifice unui anumit context local. Peste toate acestea, miracolul, care deturnează încărcătura fatalitătii.
89.89. Fierbinte după '89
Un scenariu inspirat conceput, pe muchie de cuţit, acut, cu tensiuni de tot felul, cu ironie şi auto-ironie, cu tente parodice de plină clasă, cu umor acid, tăios, usturător, cu situaţii şi relaţii umane, deloc sofisticate, de zi cu zi, din mintea şi din sufletele tuturor. Analiza propune de fapt investigarea continuă a trecutului, a raportului fiecăruia cu el emoţional, social, moral, rezidual – pentru că pe acest raport se înalţă prezentul, eliberant sau angoasant. - Marina Constantinescu –
Andreea despre Andreea
ANDREEA este o puştoaică de 17 ani care trăieşte cu părinţii ei într-un orăşel de provincie. Prietenii ei, QWICK şi LAMA sunt traficanţi şi inventatori de droguri. Când unul dintre colegii ei de şcoală este ucis la una dintre petrecerile prietenilor ei, ANDREEA începe să îşi depăşească moralitatea. Reuşeşte să îşi şteargă identitatea devenind o faimoasă starletă porno şi evadează din acest film cu adolescenţi clişeistic.
Anul dispărut. 1989”
Oiesa porneşte de la ideea că Revoluţia din decembrie 1989, prin impactul ei extraordinar, a umbrit toate celelalte 11 luni, aproape le-a şters din memorie. Anul 1989 înseamnă Revoluţia.
Anul dispărut. 1996
Despre cum s-au schimbat, la șase ani de la Revoluție, viețile și mentalitatea românilor? Anii confuziei în care libertatea era sinonimă cu libertatea de a face orice. Violența domestică era în floare, femeile erau bătute, oamenii ieșeau în stradă, șomajul și privatizările erau făcute aberant, lumea interlopă trăia aproape la lumină.
Anul Dispărut. 200/7
Ultima parte a trilogiei scrise de Ștefan Peca, împreună cu „Anul Dispărut. 1989” și „Anul Dispărut. 1996” și în continuarea primelor două chestionează, din nou, semnificația anului – ce a însemnat din punct de vedere politic, social, la nivel macro, dar mai ales la nivel micro, personal, unde ne situăm acum, cu ce amintiri, frici și angoase am rămas din 2007.
Bebe’s Trip
Aventura multimedia a lui BEBE, călătoria iniţiatică a unei fete care îşi caută mama şi propria identitate dintr-un mic orăşel din România şi până pe Broadway, la Hollywood şi în Calcutta. Într-o lume de carte de poveste, populată cu personaje ca Peca şi Frank Zappa, hipioţi psihedelici, dar şi producători lipsiţi de scrupule de la Hollywood, Larry Flint, Marylin Monroe, New York şi Washington Square, Calcutta, Anctartica – Bebe ajunge să se confrunte, de fapt, cu propria-i i-realitate şi să lupte pentru libertatea ei de a se desprinde de tot ceea ce este prefabricat şi construit pentru amuzamentul publicului prezent în sală. Pentru că o poţi înţelege pe Bebe numai dacă intri în „trip”-ul ei – o aventură vizuală, amuzantă şi emoţională în acelaşi timp a asumării unui fel viu şi sincer de a fi.
Bonzo
TATĂL şi FIUL sunt doi clovni care plănuiesc o viaţă a crimei în showbizz. Acum 10 ani TATĂL l-a adoptat pe FIU din motive incestuoase. Aceasta este cea mai recentă piesă a lui PECA şi LAUR şi DOC trebuie să fie în ea, chiar dacă cei doi se împotrivesc hipnozei inexplicabile a dramaturgului ratat PECA. Bonzo este o poveste care merge înapoi în timp, explorând viaţa a doi actori în teatrul fringe din România.
Bucharest Calling
O adolescentă care îşi îngrijeşte mama imobilizată la pat, sora ei prostituată care încă visează la o carieră actoricească în America, proxenetul ei, care se dovedeşte spre final a fi fost vinovat pentru starea mamei paralizate, un DJ cinic, fratele său încă suferind după iubita care s-a sinucis. Personaje urbane, condamnate la singurătate şi multe furtuni interioare. Simplist expus, cam asta este piesa.
Bullfrog [Andreea & The Space Invaders]
Clubscop
COMING OF stAGE
După DAKOTA (sau SPREAD YOUR WINGS) de Peter H. Sanchez.
Coolori
o satira dura, in stilul film-noir, care ii ironizeaza pe cei care, la randul lor, iau peste picior Europa de Est. Interese personale si de afaceri ii aduc pe Frank, Damon, Rocco, George si tatal sau intr-un bar dubios din Bucuresti: vor sa vanda 20 de kilograme de cocaina, sa-l cunoasca pe dramaturgul Peca - celebru dupa aparitia in show-ul lui Larry King, si sa rezolve idila dintre mama lui George si acelasi misterios Peca. Sta ceva in calea acestor gangsteri americani, care cred ca in Romania nu exista nici macar curent electric?!
DE CE JOHN LENNON VA TREBUI SĂ MOARĂ
Agenţii CIA Simmons, Barkovski, Gilmore şi Coleman au un invitat special azi la interogatoriu: John Lennon. Suntem în 1970. John Lennon este interogat pentru că a subminat planurile Guvernului American. Agenţii stabilesc data morţii lui Lennon, după ce nu reuşesc să îl convingă să renunţe. Planul este o bombă cu ceas care explodează în 1980, într-o zi de decembrie.
Dric II – Popdays [sau Sfârșit cotidian]
GIN şi SIX muncesc într-o lume subterană a conductelor uriaşe. GIN este pe cale de a împlini 22 de ani, şi aceasta e vârsta la care COLONELUL GREEN, proprietarul conductelor, te trimite la moarte. GIN va avea o surpriză însă, căci Colonelul îl răsplăteşte cu cheia Cimitirului de Maşini şi îi dă voie să urce la suprafaţă şi să devină Regele Cimitirului. După ce un vierme uriaş invadează conducta şi va trebui omorât, GIN îşi dă seama că viaţa de la suprafaţă s-ar putea să nu fie ce şi-a imaginat el atâta timp. Îl întâlneşte pe 1, fostul Rege al Cimitirului de Maşini, care e acum mort, şi află că viaţa de Rege este un flux imens de filosofie de doi bani. Când ajunge afară, GIN este omorât de prietenii lui, care s-au transformat cu toţii în zombi postpostpostmoderni.
Fitzgerald
CROP şi CARLA lucrează într-un zgârie-nori. CROP vrea ca el şi CARLA să aibe o relaţie sexuală, asta în timp ce îl ignoră pe FITZGERALD care a venit cu o propunere de proiect. FITZEGERALD pretinde că ar avea soluţia la toate problemele companiei. CROP îl ironizează pe FITZEGERALD atunci când descoperă că proiectul este făcut din pagini albe. FITZGERALD scoate o armă şi ameninţă că îi va omorî pe toţi dacă nu vor începe să fie sinceri unii cu alţi şi să iubească cu adevărat. Când CROP se dovedeşte capabil de un act de generozitate şi este gata să se sacrifice pentru a-i salva pe angajaţii din birou, FITZGERALD îşi desface aripile, sparge fereastra şi zboară în clădirea de birouri de visavis, unde începe să aştepte cu acelaşi proiect în braţe, poate în faţa unui alt şef ca şi CROP.
Foamea noastră cea de toate zilele
”Foamea noastră cea de toate zilele creează o experienţă imersivă care îşi propune să exploreze natura sărăciei din România, relaţia dintre schimbare socială reală şi procesul artistic, conflictul dintre realitate şi ficţiune şi felul în care îl consumăm în timpul participării la un spectacol." - Peca Ștefan
Gigantic
Un text despre dragoste, taţi şi fii, care se desfăşoară pe fundalul unei Românii în transformare
Hamlet Citeste mai mult: adev.ro/o75wnc
"Despre natura umană, despre fragilitate, efemer, despre moarte şi viaţă, iubire şi trădare, pierdere, despre putere şi despre control totodată, o poveste universală. Textul păstrează dimensiunea / poezia melancolic-nostalgică, dramatismul lui Shakespeare rămâne acolo atât cât să simţi firul roşu al poveştii nemuritoare, iar Peca Ştefan „traduce” textul în cheia lumii de astăzi. Recunoşti nuanţele personale ale acestuia în cuvinte, în discursul despre criticii teatrali, despre teatru, despre oameni şi pierderea reperelor." - Daniela Rațiu
I hate Helen
o comedie alternativă în care se vorbeşte despre o generaţie alienată. Existenţa lui Steve este marcată şi limitată de spaţiul camerei sale, unde acesta are amenajat un mic studio multimedia. De aici îşi realizează transmisiunile ilegale. Există un ecran imens, ataşat pupitrului de control, ecran prin care Steve comunică cu lumea şi vizionează, în acelaşi timp, "The Jerks & Emerson Show", spectacolul lui preferat. Pe acest ecran sunt proiectate toate bucăţile de film care susţin povestea lui. Steve este, într-un fel, naratorul poveştii de dragoste dintre el şi Helen. Povestea de dragoste devine una de ură. Personajele de desen animat, Jerks şi iepuraşul Emerson şi alimentează dorinţa de răzbunare. Apariţia Poliţiei în apartamentul lui Steve ne dezvăluie o cameră goală cu pereţii mânjiţi cu sânge, iar pe unul dintre ei scrie I HATE HELEN.
Idiş?
O incursiune imaginară în istoria teatrului evreiesc din România, ţara unde s-a născut primul teatru idiş din lume. Având ca o constantă scena teatrului, ca loc de desfăşurare a acţiunii, „Idiş?” explorează felul în care teatrul evreilor din România a reflectat momente esenţiale ale istoriei lor, anunţă un comunicat de presă emis cu această ocazie.
În cuvintele tale
Pentru Doiniţa, o elevă de 11 ani, moartea surorii mai mici e o suferinţă peste care nu reuşeşte să treacă. În momentul în care şcoala în care învaţă Doiniţa este selectată să reprezinte România la Târgul Educaţional Internaţional Lumea ca o şcoală, din Oslo, Norvegia, 2016, atât mama cât şi profesorii percep această participare ca pe o şansă pentru ca Doiniţa să uite de sora ei. Copiilor li se cere să creeze compuneri cu tema „România în cuvintele tale”. În timpul şedinţei cu părinţii, se constată că cei mai mulţi copii nu cunosc tradiţiile şi obiceiurile la români, dar, în schimb, au foarte multă imaginaţie şi creativitate. Doiniţa îi bulversează pe toţi prin compunerea ei. Mama şi directoarea şcolii concep o nouă compunere pe care i-o dau Doiniţei să o înveţe ca să o poată prezenta la Oslo. Doiniţa reuşeşte prin această compunere să se împace cu ideea morţii surorii ei. Ficțiunea devine „compunerea” și recompunerea realității dureroase a pierderii afective, pe care o fetiță o modelează cu propria ei imaginație. Când „cuvintele ei” scotocesc printre amintiri dragi și leagă firele memoriei, lumea este mai suportabilă.
Inside
Un traseu iniţiatic, pe baza miturilor româneşti privitoare la moarte, de la strigoi la Sînziene, de la viziuni funebre la unele luminoase, de la perspective pragmatice la cele miraculoase, cu poziţionări dincoace şi dincolo de hotarul Trecerii.
Invent/(-)ar [PK]
Conceput special pentru aniversarea de 20 de ani a Teatrului LUNI. Este un spectacol-inventar de texte ale dramaturgului Peca Ștefan.
Jazz
O piesă de 10 minute comisionată de teatrul Schaubuehne din Berlin pentru proiectul Orient Express din F.I.N.D. 6.
Muzeul minciunilor
Un joc de societate pentru 24 de spectatori E adevărul adevăr și minciuna minciună?
New York (Fuckin' City)
Textul vorbește despre Târgovişte și lumea elevilor de liceu exasperaţi de universul rigid al profesorilor şi inerţia părinţilor, despre marele mit al succesului în Occident, despre atracţia la fel de mitică a Capitalei şi evadarea prin teatru. Despre diferențele dintre copiii Revoluţiei și cei ai tranziţiei.
Nu mai plânge, baby
Un cuplu parcurge nefericitul drum care transformă iubirea în obsesie, făcând-o mai primejdioasă decât ura. Treptat visele frumoase în doi se transformă în reproșuri și și totul devine un amestec de suferință-ură, dragoste-distrugere.
O staţie
Un băiat şi o fată se întâlnesc într-o staţie de autobuz, noaptea târziu, unde se pare că nu va mai trece nici un autobuz. Aflăm că fata este Fata Soarelui iar băiatul este Băiatul Lunii. Băiatul este aici ca să o facă pe fată să iubească din nou, pentru că aceasta a uitat cum să facă asta. Preţul este însă unul mare - din cauza aceasta cei doi nu vor putea fi niciodată împreună. Autobuzul vine şi o ia pe fată, în timp ce băiatul rămâne să viseze în continuare.
Pe ceas. Cu 60 de minute mai bătrân
Despre îmbătrânire poţi vorbi în mii de feluri, dar dramaturgul Peca Ştefan a ales doar nouă. Mai exact, nouă scenete inedite, pline de umor şi imaginaţie, dar şi de întrebări esenţiale pentru viitorul omenirii.
Pinguini
Trei pinguini ucigaşi, PINGUINUL PIERRE, PINGUINUL JONES şi PINGUINUL IVERSSEN îl aşteaptă pe Pinguinul Pascal, care trebuie să apară din clipă în clipă. În timp ce aşteaptă, cei trei fac planuri de dominaţie mondială, deraiază dement şi se suspectează unul pe celălalt. Ca într-un film noir, tensiunea e la limită. Pinguinii au în plan să facă o afacere cu un om, într-un spectacol cu monştri. Totuşi, când Pinguinul Pascal ajunge în sfârşit, urmat de o cireadă de pinguini pe care îi conduce la sinucidere în masă, cei trei pinguini se văd puşi faţă în faţă cu o nouă dilemă – ar trebui să i se supună Pinguinului Pascal, atâta timp cât şi ei sunt pinguini (şi să se sinucidă) sau nu?
Povești inventate complet adevărate despre Baia Mare
Textul abordează două teme foarte specifice oraşului: pe de o parte, exploatarea minieră a aurului, pe de altă parte, poluarea provocată de combinatul de prelucrare a acestuia, reflectate în universul miturilor locale. Sunt prezentate succesive etape temporale - începutul secolului XX, anii '80, zilele noastre, viitorul apropiat şi viitorul foarte îndepărtat.
Prețul corect
Este “totul de vânzare”? Ce “vindem” și „cumpărăm” unul de la celălalt, în fiecare zi? Te-ai întrebat vreodată cât valorezi în momentul de față? Cât ai valorat la un moment dat în trecut? Au relațiile un preț? Sau numai bunurile obținute sau moștenite? Se poate pune un preț pe genealogie, etnie, religie, istorie, așezare geopolitică? Cum se schimbă acest preț? În ce situații am fi dispuși să ne vindem sau să ne cumpărăm aproapele? Ne vindem sau nu ne vindem țara, orfanii, talentul?
Punami
ÎNGRIJITOAREA este o femeie de servici, dintr-un teatru de provincie. Simte că se apropie Moartea. În timp ce îşi rememorează viaţa, vedem o poveste paralelă din Punamiland, o lume din imaginaţia ÎNGRIJITOAREI. Acolo, personajele sunt Punami şi Nonpunami. O poveste despre identităţi care se întrepătrund, a unei femei care a tânjit mereu după iubirea adevărată, deşi mereu i s-a refuzat fericirea. O poveste a unei femei care şi-a ucis soţul pe vremea când era în apogeul vieţii ei, ca directoare de bancă. Totul regizat de un Urangutan Roşu.
Romania 21
“România 21 este o piesă despre identitate, în care sunt discutate multe stereotipuri culturale din afara şi dinăuntrul nostru. E o piesă-întrebare: o încercare de a diseca ce înseamnă istoria recentă a României şi de a afla care e relaţia mea cu propria ţară. Într-o parte din această istorie a fost copilăria mea (anii 80), în alta – tranziţia nesfârşită din anii 90 - 2000 – adolescenţa şi maturizarea. De-aici a venit şi decizia să nu prezint lumea asta realist – ci mai degrabă brechtian. Şi muzical – muzica are efectul de a contrabalansa sarcasmul piesei. Cu toate astea, personajele au vise măreţe – în care familia şi relaţia cu Dumnezeu sunt pe primul plan. Fundamental, visele nu sunt deloc greşite sau aberante, dimpotrivă. E ceva divin care îl mână pe Ion, protagonistul, în drumul lui spre fericire. Numai că, orbit de dorinţele lui, personajul nu-şi vede greşelile, la fel ca în orice tragedie. E ceva în personaj care ar lua orice drum ocolitor şi uşor decât să se privească sincer în oglindă. Dar e şi ceva înduioşător atunci când îl vedem cum tot încearcă, din nou şi din nou, aceleaşi drumuri ocolitoare pentru a-şi împlini dorinţele. Însă niciodată asumându-şi responsabilitate pentru acţiunile pe care le face. E o problemă definitorie nu doar pentru celelalte personaje din piesă, dar şi pentru societatea românească de azi – lipsa generozităţii de a privi dincolo de tine şi de a-ţi asuma responsabilităţi. S-ar putea să mă înşel şi atunci luaţi-o ca o poveste îndepărtată dintr-o ţară fictivă, o comedie muzicală. Chiar dacă nu mă înşel – tot o comedie muzicală rămâne, care se trage dintr-o tradiţie binecunoscută a noastră, a românilor, de a face haz de necaz. Ceea ce am realizat din 2004 şi până acum în 2010, în istoria dezvoltării acestei piese – e că ea a rămas (poate îngrijorător) extrem de actuală. Şi din semnele pe care le avem, la 21 de ani de la Revoluţie (nu la cei 21 pe care îi aveam când am scris-o) s-ar putea să rămână actuală ceva timp de-acum încolo.“ Peca Ştefan
Roşia Montană/ Pe linie fizică şi pe linie politică
textul este o discuţie mai largă despre lumea în care trăim, despre tema moralităţii în societatea contemporană, despre polarizarea acestei societăţi în jurul unui subiect, despre felul în care mass-media alege să reflecte (sau nu) acest fenomen, despre sărăcie, vulnerabilitate şi căutarea unor soluţii care să rezolve această stare de lucruri.
Sfântul din Sfântu Gheorghe
Un „colaj” extras din poveștile oamenilor din Sfântu Gheorghe. Despre relațiile dintre oameni – cele de amor, de familie, de prietenie. Despre conviețuirea între etnii, între cei săraci și avuți; despre diferența de șanse care sapă prăpăstii între oameni. Despre dorință și vinovăție, disperare și umilință, despre cum e să te îndrăgostești și să nu mai înțelegi nimic din viață sau despre cum e să vrei să respiri, atunci când totul se pierde în jurul tău. Despre cum plăcerile pot deveni obsesii distructive pentru cei din jurul nostru, pe care deși-i iubim nu-i putem salva căci nu ne putem opri.
Showdown
În Vestul Sălbatic, nelegiuiţii King Lars şi adjutantul lui, Carton, aşteaptă să măsluiască Loteria regatului. Un conflict violent izbucneşte între ei pentru femeia uşoară şi fatală - Mary Goround, pentru că aceasta nu a pregătit porţia zilnică de cereale Dumnezeu, la care descoperim că King Lars şi Carton fac reclamă. Gideon, un traficant de arme care slujeşte compania "Credinţă pe pâine" vine să rezolve problema, şi aranjează, împreună cu Mary, un duel pe viaţă şi pe moarte între King Lars şi Carton. Este o poveste cu morală creştină, care pledează pentru iubire, dar numai împreună cu cerealele Dumnezeu.
Showdown – Special Edition
Un grup de psihopaţi iau cu asalt un studio de televiziune. Mesajul lor este credinţa oarbă în Dumnezeu. Doctorul DICK DICKINSON ajunge să acapareze singur controlul, ia captivă audienţa live şi va executa pe toată lumea care a uitat să creadă în iubirea de semeni.
Spanacul și bomba
SPECTACOL CU MONȘTRI… BLAcrobație
ROBINSON este un orfan care trăieşte cu cei doi prieteni ai lui, JACQUES şi PECA, care profită de bunătatea lui. Reuşeşte să îi convingă pe aceştia să intre în showbizz alături de el. Când ajung faimoşi JACQUES şi PECA plănuiesc să îl ucidă pe prietenul lor mai talentat, catapultându-l dintr-un tun de circ. Numai că ROBINSON a reuşit să dezvolte numărul de iluzionism perfect.
Stadiu mediu de degradare
E o piesa punk, o piesa profunda, o piesa care duce publicul intr-o calatorie cum n-am mai vazut in teatrul romanesc. O piesa care-si pune intrebari, o piesa despre valoarea si costurile artei si relevanta muncii noastre, a artistilor. O meditatie despre ce inseamna “independenta” asta despre care se vorbeste atat de mult. O piesa in care banii joaca un rol la modul cel mai concret. O piesa politica, o piesa acuta. O dementa si o poezie. O piesa locala si universala in acelasi timp. O piesa care musca, o piesa cu coaie imense, dar care poate sa fie tandra si sa te aduca intr-o stare de reala comuniune. In foarte putine cuvinte: genul meu de teatru si motivul pentru care inca mai fac meseria asta. - Stefan Peca
Targoviste de jucarie
The Complete Truth about The Life and Death of Kurt Cobain
The Sunshine Play
Într-o noapte de vară, pe un acoperiș se întâlnesc trei oameni obișnuiți, cu suferințele lor de zi cu zi, care au descoperit că trăiesc într-o lume prea mare în care nu au unde să se ascundă. Căci toți vor să uite fără să știe ce, toți sunt înstrăinați fără să-și dea seama de asta. Venire ape acoperiș e o pauza ca să poată răsufla, după care vor continua să fugă și să lupte cu viața.
Timişoara. Capăt de linie
Un anume domn, americano-lunatec Weismüller vrea să îşi cunoască originile care se pierd undeva în universul Timişoarei, al cărui cimitir a fost, la rându-i, transportat pe Lună. Îşi angajează un ghid, ceea ce înseamnă că parcurge spaţii şi istorii ce ajung să se lege finalmente de ceea ce s-a întâmplat la Timişoara în Decembrie 1989. Citeste mai mult: adev.ro/pmwcfj
U.F.
U.F. stă pe canapea toată ziua şi se uită la desene animate. UNCHIUL DORY, unchiul lui vine în vizită la U.F. Vrea să îl convingă pe băiat să se împace cu familia lui. U.F. îl fute pe UNCHIUL DORY. Într-un flashback aflăm că U.F. a fost părăsit de iubita lui FRIEDA pentru că acesta nu mai putea să fie atent la ea. După ce îl fute pe UNHIUL DORY, U.F. îl trimite înapoi de unde a venit. UNCHIUL DORY se simte rănit. BANNY, fata cu pizza, intră. U.F. şi BANNY stau pe canapea şi se uită la TV timp de câteva luni. FRIEDA intră. U.F., BANNY şi FRIEDA se fut. UNCHIUL DORY se întoarce. U.F. îl omoară. UNCHIUL DORY ajunge în iad unde o întâlneşte pe molia uriaşă JAMES, care se dovedeşte a fi Dumnezeu. DUMNEZEU/JAMES îl face pe UNCHIUL DORY să recunoască că întotdeauna a fost gay. Între timp, U.F. descoperă că BANNY şi FRIEDA aveau o aventură. Se desparte de amândouă şi continuă să se uite la TV. UNCHIUL DORY se întoarce pe Pământ şi îl ajută pe U.F. să iasă din The American Way. UNCHIUL UNCHIULUI DORY vine în vizită la U.F. şi UNCHIUL DORY. Cei doi îl fut.
Ziua fututa a lui Nils
Nils se trezeşte într-o zi complet futută. S-a despărţit de prietena lui cu o noapte înainte. Hans, cel mai bun prieten al lui, este un idiot fără creier. Colegele lui de apartament sunt două lesbiene care nu vor să o facă în trei cu el. Heidi, una dintre lesbiene, este fata pe care Nils o iubeşte, dar o relaţie între ei nu o să se întâmple... niciodată. Peca, dramaturgul care îi plăteşte chiria lui Nils şi care este idolul absolut al lui Nils îi spune să sugă pula. La TV sunt ştiri despre iminentul sfârşit al lumii. Mama lui Nils, o fostă starletă porno, moare. Pops, fratele mai mare al lui Nils, un drogat nenorocit, aduce o scrisoare de la Peca. Pops, cerşeşte pentru o doză. Nils îi spune că o să îi dea o sută de dolari dacă o să îi sugă pula. Pops, e de acord şi Nils îl omoară cu o bâtă de baseball. Nils îşi dă seama că nu îşi poate schimba lumea şi că e o zi futută. Hans citeşte scrisoarea de la Peca. Scrie acolo că trebuie să facă ceva. Nils îi spune să facă ce are de făcut pentru că lui i se rupe. Hans îl împuşcă. Suntem într-o lume perfectă. Heidi şi Lola sunt două studente cărora le plac bărbaţii. Pops, este un eminent profesor universitar căruia tocmai i s-a mărit, din nou, salariul. Hans e un tocilar. Nils îi dezamăgeşte pe toţi pentru că i-a permis lui Peca, să plătească chiria, dată fiind grosolănia lui Peca, care le recomandă să sugă pula. Nils este omorât de băieţelul care trăieşte vizavi. Nils are o slujbă într-o companie multinaţională. Un costum Armani şi tot ce presupune asta. Repetă un discurs motivaţional care speră el îi va face pe oameni să nu mai fie ipocriţi. Dispare într-o viaţă monotonă şi oficială.

vezi toate stirile despre Stefan Peca


Optiuni vizualizare

Biografie Stefan Peca 

+4 20voturi

Stefan Peca

Stefan Peca s-a nascut la data de 13 august 1982 in Targoviste, Romania.


Cronici ale spectacolelor dupa texte de Stefan Peca

Discutii:

propune tema de discutie

  Aminteste-ti datele mele