Ieri seară am poposit pentru 75 de minute în mai micul studio Euphorion al teatrului național din Cluj să urmăresc asasinarea unui aproape-idol cu care-mi delectam intelectul pe băncile liceului.
Piesa se numește simplu: Asasinarea Marchizului De Sade și are la bază o poveste inspirată din genialul film al lui Philip Kaufman, Quills.
Pornit de-acasă cu mari așteptări din partea actorilor, conturate după jocul impecabil al maestrului Rush am reușit să mă dezamăgesc singur de prestația trupei clujene, care n-a lăsat nimic de dorit până la urmă. Piesa a fost un succes garantat și mă bucur că am mai prins ultimele trei locuri, fiindcă la data premierei n-am avut nicio șansă.
Cum mai toate piesele teatrului clujean se încadrează în tiparul experimental, nici sucombarea sărmanului Marchiz n-a avut parte de alt tratament.
Începe în ritmuri de vioară cu un instrumental rap pe fundal și o tipesă dezlânată, sictirită care ne recită câteva truisme și
Citeste tot pe
Post Lux Tenebras