Asemenea Teatrului arădean, şi Secţia română a Teatrului de Stat din Oradea a optat să deschidă noua stagiune printr-un spectacol de studio, cel cu Cerere în căsătorie, după binecunoscuta piesă a lui Anton Pavlovici Cehov. S-a continuat astfel „programul Cehov”, început în urmă cu vreo două stagiuni şi care s-a concretizat până acum în rezultate de valori nu tocmai convingătoare, dar e deopotrivă îndeplinită şi promisiunea de a fi adusă pe scenă una dintre cele mai importante „piese non- cehoviene” ale dramaturgului rus, piesă care citită cu atenţie ar putea demonstra că încă din această etapă Anton Pavlovici se cuvine socotit un precursor al teatrului absurdului ori un kafkian avant la lettre. Iată deci că după Ursul, aceeaşi echipă - actorul Petre Panait, care cumulează funcţiile de regizor, scenograf şi de autor al ilustraţiei muzicale, şi interpreţii Ioana Dragoş Gajdo, George Voinese şi Şerban Borda - se opreşte asupra
Citeste tot pe
Revista Familia