Pariul Adei Milea cu acest spectacol-concert este câștigat încă de la intrarea în sală a primului spectactor. În ciuda unui decor minimal, dar construit în două registre, în care culorile sunt folosite din plin, dar fără să frizeze bunul simț estetic (fără să violenteze) și în ciuda unor costume foarte stilizate, dar care conservă specificul epocii în foartele micile detalii (croi și culori specifice), Chiritza în concert aduce în fața spectactorilor un vodevil travestit, pardon, adaptat integral la rigorile unui musical cât se poate de modern.
Ada Milea se depășește pe ea însăși în acest spectacol al Teatrului Național din Cluj-Napoca, regândind din punct de vedere muzical fiecare personaj și dându-le fiecăruia în parte partituri muzicale pe măsura talentului și structurii personalității de care dispun. Așa se face că spectatorii intră în atmosfera creată de Vasile Alecsandri, dar reinterpretată de Ada Milea, jam-sessionul dintre
Citeste tot pe
Bookhub