Coca Blues este un spectacol cu două personaje: un El şi o Ea aflaţi într-o permanentă fugă: după un job mai bun, după o altă identitate.
Un subiect bine dozat (în doze de Pepsi sau de Cola): cele două companii - eterne rivale, îşi lansează noul produs: Pepsi Happy, respectiv Cola Happy, băutura care îţi aduce fericirea. El şi Ea, agenţi ai celor două companii, se lansează în tirade şi fac uz de capacităţile lor verbale şi non-verbale într-un crescendo exaltat pentru convingerea publicului (aflat într-o mare masă de consumatori).
Cei doi intră apoi într-un alt tip de joc de seducţie - un alt tip de lansare - într-o nebunie, o explozie a unei aventuri care se finalizează cu o nuntă ce oscilează între delicateţe şi ridicol. Fâstâceala şi emoţia compensează improvizaţiile pregătirilor de nuntă şi, mai ales, ideea marii împăcări istorice între cele două concerne. O scenă extrem de dinamică, jucată expresiv.
Nu contează nici
Citeste tot pe
Revista Orizont -pg.27