Nu știu când și cum a intrat în circuitul teatral noua sală Parking a Naționalului târgumureșean. Nu știu nici dacă spectacolul cu piesa Contra iubirii a dramaturgului catalan Esteve Soler, o prezență deja familiară pe afișele românești, a inaugurat-o. Ce știu cu siguranță e că ea a fost în așa fel utilizată de regizorul Radu-Alexandru Nica și de scenografa Cristina Milea încât respectiva sală pare a fi fost anume creată pentru mai sus amintita montare.
Noul spațiu e situat în subsolul Teatrului și a fost denumit astfel fiindcă deasupra lui e construită parcarea destinată automobilelor instituției și ale angajaților acestora. E îndeobște cufundat în întuneric și poate fi oricând comparat cu o hală industrială dezafectată ori cu o pivniță abandonată. A fost îmblânzit și transformat într-un miraculos areal destinat teatrului. O îmblânzire care nu e nici definitivă, nici necondiționată. Așa că sus-numitul spațiu poate produce
Citeste tot pe
Revista Familia nr.I/2014 - pg.126