Numele lui Radu Afrim a devenit un brand, impus printr-o calitate atât de rară pe scena românească: el are stil. Iubit de actori, dar şi de directori, îşi poartă piesele preferate, ideile şi imaginile pe harta teatrală
a ţării. De data aceasta, "De mână" de Sofia Freden, la Teatrul "Andrei Mureşanu" din Sf. Gheorghe.
Pe scena unde sunt aşezate ordonat şi scaunele spectatorilor, stă în picioare un bărbat, tatăl, el ţine de mână doi copii (de fapt, doi bărbaţi adulţi, aşezaţi în genunchi).
Ei ne invită pe scaune, produc un minim de conversaţie ca să pricepem: ceea ce urmează e pregătit special pentru noi, ne priveşte, ni se adresează.
De altfel, personajele din piesa autoarei suedeze habar n-au că trăiesc în Suedia, că au parte de un model de susţinere socială invidiat de toată lumea: ei îşi caută case şi nu găsesc, sunt daţi afară de proprietari cu ajutorul unor prevederi dubioase din contractele de închiriere,
Citeste tot pe
Adevărul