Nu-i de ici colea să ai ocazia să asişti în doar douăzeci şi patru de ore la două spectacole cu acelaşi text, cu aceeaşi concepţie artistică, dar cu alte distribuţii. Ideea a prins viaţă la Teatrul Bacovia şi e de salutat pentru insolitul ei. Cele două variante ale piesei Dragoste în patru tablouri de Lukas Bärfuss, ilustrează curajos versul "alte măşti, aceeaşi piesă", la tensiuni dramatice diferite, în funcţie de disponibilităţile actoriceşti ale protagoniştilor. Frustrările obositoare generate de conflictul interminabil dintre cei doi directori ai instituţiei artistice băcăuane şi o parte din trupa de actori, par să fi ajuns la un compromis, la un armistiţiu de primăvară. Urmează să vedem rezultatul inevitabilei comparaţii pe care criticii de specialitate şi, mai ales, publicul neutru şi obiectiv este invitat să o facă între cele două variante. Dar nu e deloc uşoară alegerea.
Despre autor
Tânărul Lukas Bärfuss,
Citeste tot pe
Agenda LiterNet