Un spectacol agreabil, care are avantajul de a fi prima noutate a stagiunii bucureştene. "Fantoma, dragostea mea" a deschis "light" seria de spectacole ale Teatrului Metropolis, fără a avea mari ambiţii artistice.
Scoate din amorţeală scena, imediat după vacanţă, fiind devorat imediat de publicul care a aşteptat prea mult deschiderea stagiunii. Cu toate acestea, face doar pârtie pentru producţiile cu adevărat importante care vor ieşi la teatrul condus de George Ivaşcu.
Piesa scrisă de Noël Coward şi regizată de Şerban Puiu este peste "Pijamale", o altă producţie din repertoriul de la Metropolis, pentru că este jucată/scrisă mai bine.
Un actor grăbit să fie bun
Divertisment situat doar cu o treaptă peste etajul facil şi periculos al teatrului de gen, "Fantoma, dragostea mea" se salvează printr-o singură interpretare cu adevărat remarcabilă. Marius Florea Vizante ţine publicul în mână tot spectacolul, fără să-şi supraliciteze rolul.
Citeste tot pe
Adevărul literar și artistic