Text binecunoscut, având deja o „istorie” de vreo zece ani, nu numai consistentă, ci şi preponderent fericită a înscenărilor în diverse teatre româneşti, Forma lucrurilor a ajuns către final de stagiune şi pe scena Teatrului German de Stat din Timişoara.
Ocazie cu care piesa lui Neil LaBute nu doar că îşi reconfirmă calităţile ce fac să fie atât de căutată de regizori şi de tinerii actori deopotrivă, ci prilejuieşte un foarte bun spectacol, lucrat cu maximă rigoare- o rigoare “germană”, aş zice- de regizorul Cristi Juncu şi de scenograful Cosmin Ardeleanu. Lor alăturându-li-se patru interpreţi foarte buni, impecabil aleşi. Povestea, o rescriere în cheie modernă a mitului lui Pygmalion, e deja familiară publicului românesc de teatru căci primei reprezentări a textului ( cea de la Teatrul Act, în regia lui Vlad Massaci, cel ce a şi descoperit-o şi tradus-o în româneşte) i s-au adăugat deja încă vreo câteva. La ora actuală,
Citeste tot pe
Adevărul