Sunt deja mai bine de doi ani de când regizorul Mihai Măniuţiu a devenit adeptul şi promotorul unei formule de spectacol pe care el însuşi a numit-o, cu aplecarea-i spre teoretizare deja binecunoscută, „divertisment metafizic.” Nu ştiu însă dacă spectacolul cu piesa Fun de James Bosley de la Teatrul „Aureliu Manea” din Turda se încadrează riguros exact în respectiva formulă sau, mai degrabă, în vecinătatea ei.
Cred că Mihai Măniuţiu, împreună cu principalii şi totodată constanţii lui colaboratori- Adrian Damian (scenografie), Şerban Ursachi (muzica) şi Lucian Moga (light design) – dar şi cu cei şapte componenţi ai distribuţiei au realizat la Turda ceea ce aş numi „un fals cabaret.” E foarte adevărat. Multe dintre componentele, dintre invariantele cabaretului pot fi regăsite ca atare în montare. În primul rând muzica „şlăgăroasă” şi dansul. Însă Adrian Damian nu a conceput un decor cu sclipici, cu becuri, cu mult auriu,
Citeste tot pe
Adevărul