Iată, în sfârşit, un musical ca la carte. Un produs, ba chiar unul industrial, cu succes mare la public. Conceptul nesofisticat, cât se poate de corect politic prin feminismul pe care-l susţine (ba chiar dând peste nas familiei tradiţionale), a făcut ca Mamma mia! să vândă 16.000 de bilete în numai patru zile, la Sala Palatului. Şi, important de precizat, proiectul a fost finanţat de firme private, în totalitate.
Un succes indiscutabil pe Broadway sau în West End-ul londonez, încă din 1999, Mamma mia! a confirmat şi la Bucureşti. Musicalul are la bază un scenariu simplu şi direct, plin de situaţii amuzante sau serioase, însă muzica trupei ABBA este ceea ce atrage ca un magnet. După aproape patru decenii, ea rămâne la fel de proaspătă, aş putea spune că ABBA reprezintă în muzica pop/disco ceea ce înseamnă Mozart pentru muzica clasică. Toate hiturile lor sunt aici, în acest musical, şi e greu de crezut că cineva ar putea rămâne neimpresionat
Citeste tot pe
Adevărul