Primul spectacol după o piesă scrisă de Arthur Miller l-am văzut anul trecut la Naţionalul din Bucureşti. Toţi fiii mei (All My Sons), în regia lui Ion Caramitru, cu Victor Rebengiuc în rol principal, a fost un spectacol care m-a făcut să îmi doresc să ajung cândva în America. Marţi am văzut, la Naţionalul Maghiar din Cluj, ultima premieră a acestei stagiuni - Moartea unui comis voiajor (Death of a Salesman) a aceluiaşi Arthur Miller, care nu m-a lăsat să uit de situaţia actuală din România (viaţa îngropată în datorii şi rate, comiterea adulterului ca încercare de a uita de probleme, grijile pentru copii).
Regizat de Tom Dugdale, spectacolul îl are în centru pe Willy Loman (András Hatházi), un fost comis voiajor, care nu mai are succes în afaceri şi a cărui nemulţumire se răsfrânge în toate acţiunile sale. De la început vedem un personaj frustrat, care vrea ca totul să fie ca înainte (până şi brânza vrea să fie aceeaşi - se
Citeste tot pe
Art Act Magazine