În plin proces de deconspirare a adulterului la care e co-părtaş, Tipătescu pipăie cu speranţa cearşaful cu chipul lui Avram Iancu ce îi decorează sufrageria. În plin proces de şantajare cu scopul de a obţine nominalizarea pentru funcţia de deputat, Caţavencu leşină de emoţiune privind confiscat chipurile voievozilor naţionali ce decorează sala de şedinţe a partidului. În plin de proces de deconspirare a trădării partidului din care face parte, Brânzovenescu îşi pierde complet firul logic, emiţând o serie de cuvinte fără sens, amplu întreruptă de zgomotele sălii şi degustări de apă plată.
Roşu, galben şi albastru. Pe costumaţia (aproape) fiecărui personaj. Pe poşete. Pe pereţi. Peste tot şi peste toate, tricolorul. Ţara. Neamul. Naţia.
La Bulandra, O scrisoare pierdută a lui Doru Ana. La Comedie, O scrisoare pierdută lui Dabija. Acum, la Metropolis, Scrisoarea lui Victor Ioan Frunză, despre care e vorba în paragrafele de mai sus şi
Citeste tot pe
Agenda LiterNet