Instalat confortabil in noua grila de programe a Televiziunii – Teatrul National de Televiziune, care se moseste nu pe o scena oarecare, ci intr-o redactie si apoi pe platouri, ba uneori si in exterior, largind notiunea spre teritoriul cinematografului; acest gen, pe nedrept poreclit hibrid, ne rasfata in aceasta toamna cu o recolta bogata de productii noi, lansate in circuitul teatral. O adevarata stagiune, cu un repertoriu elaborat temeinic, alterneaza titluri de ieri si de azi, nume de regizori din toate generatiile, sporind fondul patrimonial creat aici in ani. (Au trudit in acest scop nume cunoscute ale criticii teatrale si teatrologiei ca Manasse Radnev, Jean Cazaban, Constantin Paraschivescu, Anda Orban, Doina Teodoru, Victor Parhon si Ioana Prodan, de mult timp sefa a Departamentului.)
Bucurestii la 1930... din Patima rosie de Mihail Sorbul, in viziunea cunoscutului regizor de film Geo Saizescu, e o alta reusita a Teatrului de Televiziune. Desi difuzarea fractionata,
Citeste tot pe
Observator Cultural