pectacolul cu Cerere în căsătorie şi Ursul de Cehov, topite într-un singur text, Poiana boilor, pe care Teatrul de Comedie l-a prezentat recent în sala Atelier, Horaţiu Mălăele, regizor de data asta, cam scoate capul pe după altfel admirabilii interpreţi, şi ca actor.
Mijloacele lui scenice, alternanţa de violenţă şi linişte amăgitoare, sunt cadrul în care Eugen Racoţi, Delia Seceleanu, altminteri extrem de mobili şi de convingători în spectacol, dar şi Şerban Georgevici îşi fac jocurile. Dragoş Hulubă, în schimb, debutează cu un vag aer de Dan Puric, regăsindu-şi personajul pe alte coordonate, originale, ulterior. Ca să nu fiu nedrept, actorii primesc o bună pistă de manifestare a propriilor virtualităţi, pe care o urmează stîrnind deliciul asistenţei.
Am remarcat personalitatea puternică, registrele diverse, alternanţele de stări savant distribuite pe parcursul spectacolului, la Delia Seceleanu, dar şi felul atît de original în care
Citeste tot pe
România Liberă