Dragostea modernă se materializează în „relaţii”. Ciudat cum, odată cu schimbarea raportului de influenţă a limbii engleze în detrimentul francezei, vechile „legături”-„liaisons” („dangereuses” sau nu) s-au transformat în „relationships”. Mai familiarizaţi cu cele matematice, de producţie sau, într-o ţară şi un regim de care am avut parte zeci de ani, cu acele „relaţii” adesea indispensabile traiului, ne-am obişnuit, în ultima vreme, a asocia cuvântul şi iubirii. Sau, mai bine zis, convieţuirii. Despre convieţuirea (fostă, actuală sau posibil viitoare) dintre un bărbat şi o femeie (sau mai multe femei) este vorba şi în spectacolul „Shot sau Comedia relaţiilor”. Bazat pe o suită de şase piesete scrise special pentru bar de către Theresa Rebeck (n. 1958), o autoare americană de teatru, proză şi scenarii TV (mai cunoscute la noi – „Lege şi ordine” sau „NYPD Blue”). Şi pus în scenă (iniţial la Teatrul LUNI de
Citeste tot pe
Yorick