Cu ochi de copil de Raymond Cousse. Regia: Victor Ioan Frunza; Decorul si costumele: Adriana Grand; Cu: Balazs Attila
Asumare lucida sau transpunere ludica, confruntarea ultima are ceva din emotia oricarui sfirsit. Acest tip de emotie nedisimulata sau patetizata reuseste sa o transmita cele doua reprezentatii, imaginate de Victor Ioan Frunza intr-un spatiu de joc deschis (Curtea Veche), potrivit perfect mizei spectacolului: calatoria spre moarte.
Viziune de porc
Cine spunea ca ginta porceasca nu este atinsa de morbul problematizarilor? Eroare fatala! Exista si porci dilematici si subtili, gindind la rostuirea lumii, la sensuri si esente pe care incearca sa le decodeze. Proximitatea mortii induce un suflu meditativ si face ca toate amintirile sa se condenseze intr-un flux de trairi intense. Porcul, interpretat de Demeter Andras intr-o cheie grava si in acelasi timp ingenios parodica, in asa fel incit trimiterile sa nu fie total transparente, isi pregateste cu acribie ritualul
Citeste tot pe
Observator Cultural