Trei spectacole a montat Radu Afrim anul trecut la Sibiu, unul la sectia Germana a Teatrului National, celelalte doua cu trupa de la „Radu Stanca“. Din motive de timp, le-am vazut abia acum, la pachet, in programul Festivalului International de Teatru si le-am „citit“ ca pe o trilogie de regizor.
Sunt texte contemporane: Tattoo de Igor Bauersima si Réjane Desvignes, Girafe Fabula urbana #1 si Bizoni Fabula urbana #2 de Paul Miró. Piesele lui Miro sunt la randul lor secvente ale unui triptic, alaturi de Lei, in care, prin metafore animaliere, autorul catalan creioneaza un portret al citadinului contemporan. In aceasta tripleta a lui Afrim, am reintalnit multe dintre elementele estetice care-i configureaza semnatura regizorala, perceptia legaturii stilistice fiind evidenta. Chiar daca temele si registrele difera.
In Tattoo ne aflam in lumea artei: un scriitor si o actrita, ambii in cautarea succesului curat, fara concesii, se intersecteaza cu un artist vizual, Tiger,
Citeste tot pe
suplimentuldecultura.ro