Departe de a fi doar o comedioară burgheză, cum a fost montat adesea, „Totul în grădină” – un text pe care Edward Albee l-a adaptat după versiunea lui Giles Cooper, transformându-l într-un succes pe Broadway, la sfârșitul anilor ’60 – cunoaște acum, în versiunea lui Victor Ioan Frunză, de la Teatrul de Comedie o reinterpretare teribil de actuală. O excelentă comedie, într-adevăr, dar o comedie cu accente thriller, care desface și dezvăluie mecanismele societății consumiste ca într-o operație pe viu, șocant și aproape absurd.
Sclavia banilor, a creditelor pentru o casă mai mare, pentru o grădină mai mare, pentru o viață mai „respectabilă”, totul, ca într-un tăvălug care te ia și te rostogolește cu el, fără scăpare, confiscându-ți de fapt viața și libertatea, sunt toate surprinse aproape cu o cruzime rece în spectacolul de la Teatrul de Comedie. O excelentă analiză a lumii de azi, cu toată superficialitatea ei,
Citeste tot pe
Yorick