Devenită un familiar al Teatrului „Mihai Eminescu” din Botoşani (a realizat deja aici încă vreo două sau trei spectacole), regizoarea Antonella Cornici îşi încearcă acum puterile, dar şi norocul cu un text de Cehov.
E vorba despre una dintre cele mai valoroase şi mai complicate piese ale tetralogiei, adică din acea parte a creaţiei lui Anton Pavlovici unde Cehov chiar este adevăratul Cehov. Cu toate că şi din acest punct de vedere texte precum Ivanov sau Platonov incită la necesare reevaluări.
Unchiul Vanea e, indiscutabil, cea mai dificilă, cea mai plină de meandre partitură (ceea ce înseamnă că şi de capcane) abordată în cariera ei de până acum de Antonella Cornici . Este foarte posibil ca spectacolul cu Alte trei surori montat în cursul stagiunii trecute la Teatrul „I.D. Sârbu” din Petroşani să fi fost (deliberat sau nu) unul pregătitor pentru ceea ce vedem acum. Regizoarea procedează la o reformulare a partiturii, la o operaţiune de
Citeste tot pe
Adevărul