Veronika se hotărăşte să moară (adaptare de George Bănică după Paulo Coelho, regia Gelu Colceag), intrată zilele acestea în repertoriul Odeon-ului bucureştean, e un spectacol care s-a chinuit mult şi din greu să trăiască: în ciuda repetiţiilor începute prin mai şi-a premierei planificate iniţial pentru sfârşitul stagiunii trecute, prima lui reprezentaţie a avut loc pe 19 octombrie, iar cea oficială a fost programată pe 29 octombrie, nici acum montarea nepărând a fi terminată.
Nu c-ar putea fi luat drept "work in progress": pur şi simplu actorii dau impresia c-ar mai avea încă (mult) de lucru la rol, dramatizarea ? că încă se mai scrie la ea, iar regia ? că vrea să spună ceva, dar nu ştie nici ce, nici cum.
Din motive ce ţin, probabil, de capacitatea vocalică a unor actori, s-a apelat la subterfugiul microfoanelor de scenă, catastrofal când în distribuţie sunt oameni cu voce de teatru, ca Zamfirescu, Cătălina Mustaţă sau Leoveanu;
Citeste tot pe
Agenda LiterNet