În „mini-interviul de luni”, acordat Teatrului Excelsior, pe scena căruia a luat naștere montarea Viața plicticoasă și preaplină a visătorului François, după Gargantua și Pantagruel, opera lui Rabelais, Horia Suru, regizorul din spatele poveștii, invita spectatorul la o „degustare” liberă a spectacolului, lipsită de așteptări susceptibile de a corupe, de a perverti atât receptarea actului artistic cât și, implicit, trăirea autentică, spontană, necondiționată de preconcepții inhibatoare, incapacitante. Este, pe de o parte, o invitație aproape terapeutică de a te debarasa de tensiunile cotidiene înainte de a intra în sală, dar, pe de altă parte, este și un îndemn la curaj, la curajul de a te expune unei reprezentații artistice complet descoperit, vulnerabil, neînarmat cu arsenalul referințelor culturale, morale, estetice… Și, într-adevăr, dacă reușești să ții seama de această indicație oportună cu privire la raportarea față de
Citeste tot pe
b-critic.ro