Gala Hop 2012, ziua 1: "Pe cei mai buni aș vrea să-i încadrăm cumva în FestCO" (George Mihăiță)
După prima zi de concurs, i-am intrebat pe câțiva dintre directorii de teatre prezenți la Gala Hop care au fost actorii/actrițele care le-au atras atenția.
La individual au evoluat Iulian Sfârcea, Simona Codreanu, Alin Stanciu, Claudia Chiraș și Grațiela Bădescu.
George Mihăiță (Teatrul de Comedie): "Trebuie să-i văd și pe ceilalți și pe cei mai buni aș vrea să-i încadrăm cumva in FestCO"
George Mihăiță, directorul Teatrului de Comedie, a ezitat să ii numească pe actorii care i-au atras atenția în prima zi de concurs, însă a declarat că privește cu atenție prestațiile candidaților, pentru a le face celor mai buni invitații in cadrul FestCO, festival al comediei românesti organizat de Teatrul de Comedie:
"Am văzut doi actori, un băiat și o fată, foarte buni. Mă gândeam să găsesc o formulă pentru FestCO, astfel încât să-i încadrăm în festival. Dar trebuie să-i văd și pe ceilalți." (George Mihăiță)
Lucian Sabados: "Grațiela Bădescu - gândește, transmite, ușurința de a trece din registrul dramatic in cel comic"
Iată ce a declarat Lucian Sabados, directorul Teatrului Toma Caragiu din Ploiești, despre candidații care au evoluat în prima zi de concurs la Gala Hop:
"La fete, cel mai mult mi-a plăcut Grațiela Bădescu. La băieți încă n-am reținut nimic deosebit. La Grațiela mi-a plăcut inteligența, faptul că gândește pe scenă, reușește să transmită emoția și are o ușurință de a trece din registrul dramatic în cel comic. Te poartă, e inteligentă și știe să conducă un monolog.
La băieți deocamdată n-am reținut nimic." (Lucian Sabados)
Lucian Sabados a precizat că i-a plăcut și spectacolul de teatru-dans care a urmat după probele individuale ("Ai uitat să stingi lumina", de Elena Anghel, cu Elena Anghel și Andreea C. Hristu, n.r.).
Adrian Găzdaru (Teatrul Bacovia din Bacău): "Alin Stanciu și Grațiela Bădescu"
Directorul Teatrului Bacovia din Bacău, despre actorii care i-au atras atenția la Gala Hop 2012:
"La băieți, mi-a plăcut foarte mult Alin Stanciu, însă doar în prima bucată ("Omul care ascultă muzică la căști pe trotuar", după "Paparazzi" de Matei Vișniec). Mi-a plăcut pentru dezinvoltura lui, pentru modul în care a abordat textul, pentru pauze. Pauzele sunt foarte importante. Ei (concurenții, n.r.) din păcate nu au încredere în pauze, turuie un text. Profesorul meu, Mircea Albulescu, ne spunea la clasă așa: "pauza este mult mai importantă decat textul." Pauza, dacă o încarci, poate să spună mult mai mult decât dacă ai spune tu zece pagini de text. Și Alin a făcut acest lucru în prima parte.
În a doua parte (proba impusă, monologul Richard al III-lea) însă, monologul Richard al III-lea l-a depășit." (Adrian Găzdaru)
La fete, Adrian Găzdaru a remarcat-o pe Grațiela Bădescu:
"Grațiela a avut constanță, și în prima și în cea de-a doua bucată, și a fost sinceră, ceea ce e foarte important pentru un actor. Pe mine m-a câștigat." (Adrian Găzdaru)
Mircea Diaconu: "La băieți, nimeni. La fete, Claudia Chiraș."
"La băieți, nimeni.
La fete, Claudia Chiraș de la Iași. Ea a fost singura care vorbea bine pe scenă. Scena cere altă prestație, cu totul alta decât a vorbi la telefon sau pe stradă, cu prietenii, a mormăi ceva cu prietenii." (Mircea Diaconu)
La individual au evoluat Iulian Sfârcea, Simona Codreanu, Alin Stanciu, Claudia Chiraș și Grațiela Bădescu.
George Mihăiță (Teatrul de Comedie): "Trebuie să-i văd și pe ceilalți și pe cei mai buni aș vrea să-i încadrăm cumva in FestCO"
George Mihăiță, directorul Teatrului de Comedie, a ezitat să ii numească pe actorii care i-au atras atenția în prima zi de concurs, însă a declarat că privește cu atenție prestațiile candidaților, pentru a le face celor mai buni invitații in cadrul FestCO, festival al comediei românesti organizat de Teatrul de Comedie:
"Am văzut doi actori, un băiat și o fată, foarte buni. Mă gândeam să găsesc o formulă pentru FestCO, astfel încât să-i încadrăm în festival. Dar trebuie să-i văd și pe ceilalți." (George Mihăiță)
Lucian Sabados: "Grațiela Bădescu - gândește, transmite, ușurința de a trece din registrul dramatic in cel comic"
Iată ce a declarat Lucian Sabados, directorul Teatrului Toma Caragiu din Ploiești, despre candidații care au evoluat în prima zi de concurs la Gala Hop:
"La fete, cel mai mult mi-a plăcut Grațiela Bădescu. La băieți încă n-am reținut nimic deosebit. La Grațiela mi-a plăcut inteligența, faptul că gândește pe scenă, reușește să transmită emoția și are o ușurință de a trece din registrul dramatic în cel comic. Te poartă, e inteligentă și știe să conducă un monolog.
La băieți deocamdată n-am reținut nimic." (Lucian Sabados)
Lucian Sabados a precizat că i-a plăcut și spectacolul de teatru-dans care a urmat după probele individuale ("Ai uitat să stingi lumina", de Elena Anghel, cu Elena Anghel și Andreea C. Hristu, n.r.).
Adrian Găzdaru (Teatrul Bacovia din Bacău): "Alin Stanciu și Grațiela Bădescu"
Directorul Teatrului Bacovia din Bacău, despre actorii care i-au atras atenția la Gala Hop 2012:
"La băieți, mi-a plăcut foarte mult Alin Stanciu, însă doar în prima bucată ("Omul care ascultă muzică la căști pe trotuar", după "Paparazzi" de Matei Vișniec). Mi-a plăcut pentru dezinvoltura lui, pentru modul în care a abordat textul, pentru pauze. Pauzele sunt foarte importante. Ei (concurenții, n.r.) din păcate nu au încredere în pauze, turuie un text. Profesorul meu, Mircea Albulescu, ne spunea la clasă așa: "pauza este mult mai importantă decat textul." Pauza, dacă o încarci, poate să spună mult mai mult decât dacă ai spune tu zece pagini de text. Și Alin a făcut acest lucru în prima parte.
În a doua parte (proba impusă, monologul Richard al III-lea) însă, monologul Richard al III-lea l-a depășit." (Adrian Găzdaru)
La fete, Adrian Găzdaru a remarcat-o pe Grațiela Bădescu:
"Grațiela a avut constanță, și în prima și în cea de-a doua bucată, și a fost sinceră, ceea ce e foarte important pentru un actor. Pe mine m-a câștigat." (Adrian Găzdaru)
Mircea Diaconu: "La băieți, nimeni. La fete, Claudia Chiraș."
"La băieți, nimeni.
La fete, Claudia Chiraș de la Iași. Ea a fost singura care vorbea bine pe scenă. Scena cere altă prestație, cu totul alta decât a vorbi la telefon sau pe stradă, cu prietenii, a mormăi ceva cu prietenii." (Mircea Diaconu)
Comentarii